• Galeria Małysz
  • Red Bull Content Pool
28/09/2020

Adam Małysz ponownie ambasadorem ZF Aftermarket

 

Adam Małysz i ZF Aftermarket wracają do współpracy. Sportowiec, który po zakończeniu kariery skoczka narciarskiego startował w rajdach cross country, bierze udział w nowej kampanii poświęconej mechanikom samochodowym.

ZF Aftermarket to dział koncernu ZF odpowiedzialny za części zamienne dla branży motoryzacyjnej. Współpraca ZF Aftermarket z Adamem Małyszem jako ambasadorem rozpoczęła się w 2018 roku i zaowocowała wieloma ciekawymi spotkaniami, wydarzeniami oraz wyjątkową kampanią z serią krótkich spotów reklamowych. Lata 2020 i 2021 będą czasem realizacji kolejnych wspólnych projektów w kampanii pod hasłem #zawódmechanik.

Znany przede wszystkim ze skoków narciarskich sportowiec zawsze pasjonował się motoryzacją. Po zakończeniu w 2011 roku kariery skoczka spróbował swoich sił w sporcie motorowym i z powodzeniem startował w rajdach terenowych. Między innymi w 2014 roku wraz z pilotem Rafałem Martonem ukończył najtrudniejszy rajd na świecie – Rajd Dakar – na znakomitej, 13. pozycji.

Co prawda, od października 2016 roku Adam Małysz nie uczestniczy w rajdach, ale objęcie roli ambasadora marki ZF Aftermarket wyraźnie potwierdza, że jego przygoda z motorsportem jeszcze się nie skończyła.

W nowej kampanii znana marka motoryzacyjna i jej ambasador zaprezentują pełne pasji i zaangażowania historie mechaników. Zostaną oni pokazani jako prawdziwi bohaterowie, pasjonaci swojego zawodu. Ukazany zostanie także wkład mechaników w codzienne bezpieczeństwo użytkowników samochodów.

Podczas udziału w Rajdzie Dakar poznałem wspaniałych ludzi, w tym wielu znakomitych mechaników, którzy dzięki swojemu zaangażowaniu i hartowi ducha potrafili dokonać prawdziwych cudów. To między innymi dzięki nim udało mi się dojechać na metę tego najtrudniejszego na świecie rajdu. Uświadomiło mi to, że niezależnie od wykonywanego zawodu, można dokonywać wielkich rzeczy pozornie dokonując tych niewielkich. Z mechanikami łączy mnie pasja do wykonywanej pracy. Ogromnie się cieszę, że uczestnicząc w tym projekcie mogłem spotkać pasjonatów tego zawodu i pokazać, jaki wpływ na nasze życie ma ich praca – powiedział Adam Małysz.

Zobacz pierwszą odsłonę kampanii ZF Aftermarket #zawódmechanik

Poprzedni
28/09/2020